واتس اپ و مشاوره تلفنی رایگان 09366512673

چقدر طول می‌کشه هنگ درام یاد بگیرم

چقدر طول می‌کشه هنگ درام یاد بگیرم

هنگ درام از جمله سازهای بسیار دلنشین با صدای بسیار زیباست که حتماً هر فردی را جذب خودش می‌کند. دلیل این جذابیت ساختار ساز و صدای آن است که در واقع می‌تواند به طریقی خاص طنین انداز شود. از مزیت‌های هنگ درام نسبت به سازهای دیگر می‌توان به این مورد اشاره کرد که در این ساز بر خلاف برخی سازهای کوبه‌ای که فقط ریتم دارند در این‌ ساز نت هم قابل اجراست. آموزش و یادگیری آن کار بسیار سختی نیست. شاید بپرسید که چقدر طول می‌کشه تا هنگ درام یاد بگیرم؟ یادگیری هنگ درام بسیار ساده است به شرطی که بتوانید تمرینات خود را به طور مستمر انجام دهید. شما برای اینکه بتوانید به یادگیری هنگ درام بپردازید اول از همه باید یک آموزش اصولی را سرلوحه برنامه خود قرار دهید. در واقع یک شیوه آموزش نادرست می‌تواند یادگیری ساز را برای شما سخت و ساز رو برای شما غیر قابل تحمل کند. در مقابل یک شیوه درست آموزشی می‌تواند بسیار مهم و مفید باشد و در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خواهید رسید.

چقدر طول می‌کشه بتونم هنگ درام یاد بگیرم

هنگ‌درام ساز سختی نیست و در کلاس‌های ویژه آموزشی در دوره‌های کوتاه می‌توانید آموزش خودتان را کامل کنید. اگر بخواهیم دقیق به این موضوع اشاره کنیم که مدت زمان یادگیری هنگ درام واقعاً چقدر است، باید بگوییم که در کل با در نظر گرفتن شرایط ایده‌آل و یک شیوه آموزشی مناسب و استاد خوب مدت زمان آن چیزی حدود ۳ تا ۴ ماه است. البته سه تا چهار ماه برای افراد مبتدی در نظر گرفته شده است؛ یعنی شما در طی این سه تا چهار ماه می‌توانید به طور کامل با تمامی اصول هنگ‌درام آشنا شوید و بتوانید قطعات مورد علاقه خود را بزنید. از طرفی برای حرفه‌ای شدن باید این مدت زمان را افزایش دهید. البته برای حرفه‌ای شدن استعداد شما نیز حائز اهمیت است. عشق، علاقه و میزان تمرین شما می‌تواند این مدت زمان را افزایش یا کاهش دهد.

مشاهده کنید » چگونه هنگ درام را کوک کنیم

آموزش هنگ‌درام چقدر طول می‌کشه

هنگ درام روی گام‌های مختلف اجرا می‌شود و نوازندگان می‌توانند قطعات مختلفی را توسط آن بنوازند؛ اما گام معمول در هنگ‌درام، گام رمینور است که نوازنده برای اجرای قطعات این گام می‌تواند به راحتی آن را اجرا کند. این روزها روش‌های متعددی برای آموزش و یادگیری هنگ درام به چشم می‌خورد. شما می‌توانید به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت کنید. البته به شما پیشنهاد می‌کنیم که از روش جدیدی که به صورت عددی آموزش داده می‌شود خودداری نمایید. در این شیوه نت‌ها به صورت عددی آموزش داده می‌شوند که اصلاً شیوه درست و اصولی نیست. شاید در ابتدا این شیوه بسیار آسان به نظر برسد اما باید بدانید که شیوه اشتباهی است و بزرگترین نقطه ضعف این روش این است که شما را محدود به نواختن همان چند قطعه خواهد کرد.

پیشنهاد مطالعه » آموزش هنگ درام مبتدی

 با یادگیری اصولی هنگ درام می‌توانید پس از اتمام دوره‌ها آهنگی که می‌خواهید بنوازید. به طور کلی اگر سوالتان این است که چقدر طول می‌کشه تا هنگ درام بنوازم باید بگوییم که در روش‌های معمولی ابتدا باید با تمامی نت‌ها آشنا شوید. استفاده از دست راست و دست چپ را یاد بگیرید و با کسب آمادگی لازم با هر دو دست نوازندگی را ادامه دهید. زمان با توجه به مهارت، سرعتتان، تمریناتتان، پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر خواهند شد و توانایی شما افزایش می‌یابد. به طور کلی شما در روز باید نیم الی یک ساعت تمرین مفید داشته باشید تا در طول ۶ ماه اول قطعات ابتدایی و ساده را بنوازید. اگر قصد نواختن قطعات متوسط را دارید باید یک سال زمان بگذارید؛ اما اگر دوست دارید به یک مرحله حرفه‌ای و عالی برسید باید یک تا ۵ سال تمرین مداوم داشته باشید.

نظرات بازدیدکنندگان